Ce sunt long tail keywords

Ce sunt long tail keywords?

In calitate de redactor de continut, probabil va intrebati cum puteti folosi cuvinte cheie cu coada lunga in articolele voastre sau pentru anumite pagini web. Pentru a intelege de ce LTK sunt atat de importante in SEO, trebuie sa intelegem ce anume sunt cuvintele cheie cu coada lunga. Sa clarificam mai intai cel mai important lucru.

Ce sunt Long Tail Keywords (LTK)?

LTK sunt cuvintele cheie cu coada lunga si sunt fraze de cautare ce sunt mai lungi si mai specifice decat cuvintele cheie utilizate in mod obisnuit. Aceasta cautare detaliata, nu numai ca restrange cautarea, ci se si aliniaza perfect cu intentia utilizatorului.

Cuvintele cheie cu coada lunga sunt insulitele nedescoperite din oceanul SEO, adesea ignorate de marile companii, in favoarea unor cuvinte cheie mai populare. Avand in vedere ca pai putine persoane stiu despre LTK si le vizeaza in continului lor, site-ul vostru are asadar o sansa mult mai mare de a se clasa mai sus in rezultatele motoarelor de cautare daca le folositi.

De ce sunt importante long tail keywords in SEO?

Imaginati-va potentiali cititori folosind motorul de cautare: acestia introduc o interogare detaliata, cautand o potrivire exacta cu nevoile lor. Acesta este momentul in care magia cuvintelor cheie cu coada lunga prinde viata.

Persoanele care cauta ceva anume, folosind cuvinte cheie lungi, stiu exact ceea ce cauta!
De exemplu, in timp ce un cuvant-cheie generic ar putea fi ceva de genul “cafea”, o versiune de tip long-tail keywords ar putea fi “cafea de specialitate Arabica“.
Aceste persoane sunt cele care au mai multe sanse sa va devina clienti fideli, sa se aboneze sau sa faca o achizitie de pe site-ul vostru. Cuvintele cheie cu coada lunga va ofera informatii incredibile despre ceea ce cauta cu adevarat publicul vostru. Mai mult decat atat, cuvintele cheie cu coada lunga va permit sa creati continut care rezoneaza la un nivel personal cu publicul vostru: abordand preocuparile, dorintele si intrebarile lor specifice.

Aceste fraze specifice de cautare fac mai mult decat sa va creasca vizibilitatea; ele aduc traficul potrivit – vizitatori cu adevarat interesati de ceea ce aveti de oferit. Acest lucru este deosebit de valoros atunci cand cautati sa convertiti acest trafic, fie ca este vorba de vanzarea unui produs, de crearea unei liste de distributie sau pur si simplu de cresterea implicarii pe blogul dvs.

Care este semnificatia cuvintelor cheie long-tail in blogging?

Spre deosebire de cuvintele cheie generice, cuvintele cheie cu coada lunga sunt un sir de cuvinte, “impletite” impreuna pentru a forma o fraza foarte specifica.

Acum, de ce sunt LTK atat de importante pentru blogul vostru?
Ei bine, ganditi-va la internet ca la o strada plina de magazine. Utilizarea unui cuvant cheie scurt si larg este ca si cum v-ati stabili un magazin in cea mai aglomerata parte a acestei piete, unde concurenta este acerba. In schimb, cuvintele-cheie cu lungime de cautare lunga sunt ca si cum ati gasi un colt confortabil care sa atraga un anumit grup de vizitatori. Aceasta abordare de nisa face ca blogul vostru sa iasa mult mai usor in evidenta si sa fie remarcat.

Aici puteti vedea de exemplu cum se “descurca” un articol de pe blog in care vorbesc despre optimizarea SEO pentru o florarie. As fi putut de asemenea sa vorbesc in general despre “optimizarea SEO” dar am ales cu atentie un LTK.

Poti sa incepi un blog doar cu cuvinte cheie long tail?
Absolut, inceperea unui blog axat pe cuvinte cheie cu coada lunga nu numai ca este fezabila, dar poate fi o abordare strategica, mai ales atunci cand se aprofundeaza pietele de nisa sau subiecte specifice. Cuvintele cheie long-tail, cunoscute pentru natura lor mai detaliata si mai specifica, se adreseaza adesea unui public tinta, ceea ce le face un atu valoros in crearea unui continut care rezoneaza profund cu cititorii.

Aceasta strategie prezinta mai multe avantaje:
In primul rand, cuvintele-cheie cu coada lunga se confrunta de obicei cu o concurenta mai mica in comparatie cu cuvintele-cheie mai generice si mai scurte. Acest lucru inseamna ca blogul vostru isi poate asigura mai usor si rapid o pozitie mai buna in rezultatele motoarelor de cautare. In plus, continutul axat pe cuvinte-cheie cu coada lunga se aliniaza perfect cu intentia de cautare a utilizatorilor, ceea ce duce la vizitatori mai “de calitate”.

Da, cuvintele cheie scurte sau generice pot atrage mai mult trafic, insa acest trafic este adesea mai putin important si este mai putin probabil sa se implice profund in continutul vostru sau sa aduca rezultatele si actiunile dorite. Pe de alta parte, cuvintele-cheie de tip LTK, atrag vizitatori care cauta exact ceea ce ofera blogul vostru. Va vor aduce rate de conversie mai mari, deoarece publicul vostru este mai bine directionat si, prin urmare, este mult mai probabil sa regaseasca valoare in continutul vostru web.

Cand vine vorba de optimizarea SEO pentru motoarele de cautare, cuvintele cheie cu coada lunga sunt foarte importante. Acestea va sporesc sansele de a fi mai bine clasat si va ajuta sa raspundeti nevoilor specifice ale publicului vostru.

Si sa nu uitam de cresterea cautarii vocale.
Odata cu aparitia tehnologiilor activate prin voce, precum Siri, Alexa sau Google Assistant, oamenii folosesc limbajul natural atunci cand fac cautari. Cuvintele-cheie cu coada lunga se potrivesc mai bine cu interogarile de cautare conversationale. Acestea imita modul in care oamenii vorbesc in mod natural, aliniindu-se astfel perfect cu interogarile de cautare vocala.

Folosirea cuvintelor cheie cu coada lunga permite de asemenea, o varietate de continut pe blogul vostru.
Puteti explora diferite perspective sau nise in cadrul temei principale, facand din blogul vostru o sursa bogata de informatii.

In cele din urma, ganditi-va si la experienta utilizatorului. Prin orientarea catre cuvinte-cheie specifice cu coada lunga, va adresati direct interogarilor vizitatorilor dumneavoastra. Acest lucru nu numai ca face continutul vostru mai relevant si mai atractiv, dar creste si sansa ca vizitatorii sa revina pe blogul vostru, stiind ca vor gasi exact ceea ce cauta!

Pro si contra cuvintelor LTK

  • Prietenia SEO
  • Rate de conversie mai mari
  • Mai putina concurenta
  • O directionare mai precisa
  • Experienta personalizata a utilizatorului
  • Volum de cautare mai mic
  • Necesita o cercetare mai aprofundata
  • Domeniu de aplicare limitat

La final, iata sfatul meu pentru tine: Descopera si deblocheaza puterea cuvintelor cheie long-tail pentru SEO! Descopera cum acestea te pot ajuta la directionarea unui trafic concentrat, conducand site-ul tau catre conversii mai mari si catre mai putina concurenta.

Vrei sa aflii mai multe despre SEO?

Afla toate noutatile din domeniul marketingului digital, cele mai bune tehnici si strategii SEO pentru afacerea ta. Te voi tine la curent cu informatii actuale despre:

Cursuri SEO gratuite
Cele mai bune sfaturi SEO
Strategii de Marketing local
Metode de crestere a unei afaceri mici
Structura site-ului web si legaturile interne
Optimizarea SEO pentru Bloggeri sau Influenceri
Instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie si analize SEO

Inscrie-te acum gratuit in Newsletter-ul meu informativ!

Subscription Form

Iti multumesc ca imi citesti blogul. Voi prezenta in curand mai mult continut despre SEO, despre rezultatele si puterea sa uimitoare! Daca esti interesat de SEO sau daca ai alte intrebari pentru mine, nu ezita sa le scrii aici in comentarii.

Vizualizari: 87
Christian SeoStar - Optimizare SEO

Succesul pe Google vine prin optimizare SEO pe termen lung.
Vorbesc din propria experienta si din exemplul meu, prin modul in care mi-am construit si dezvoltat cariera profesionala.
Sunt un expert SEO, cu o pasiune pentru a impartasi idei inovatoare si solutii practice pentru web si marketing digital. Cred ca internetul nu ar fi fost ceea ce este astazi, fara motoarele de cautare si toate domeniile SEO.

Voi prezenta in curand pe Blogul SeoStar.ro mai mult continut despre SEO, despre rezultatele si puterea sa uimitoare si in general despre ce este SEO!

Daca esti incepator in domeniul SEO, iti recomand cu tarie sa te inscrii la cursul pe care il ofer gratuit. Am scris de asemenea si despre cursurile SEO pe care le recomand.

Daca esti interesat de optimizarea SEO sau daca ai alte intrebari pentru mine, nu ezita sa ma contactezi.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *